Powered By Blogger

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Η Ελλάδα σήμερα εξάγει επιστήμονες στις Ασιατικές χώρες – Οι νέοι μας διαπρέπουν στο εξωτερικό


Η Ελλάδα σήμερα εξάγει επιστήμονες στις Ασιατικές χώρες – Οι νέοι μας διαπρέπουν στο εξωτερικό

 
Οι νέοι σήμερα ηλικίας 24 – 26- 30- 32 ετών με μεταπτυχιακά και διδακτορικά φεύγουν για να εργασθούν στο εξωτερικό. Η ανεργία πλήττει ιδιαίτερα τους πτυχιούχους και γι΄ αυτό αναζητούν εργασία στο εξωτερικό.

Νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, δάσκαλοι ειδικής αγωγής, καθηγητές, γίνονται περιζήτητοι στα αγγλόφωνα σχολεία των Ασιατικών χωρών.

Στα νηπιαγωγεία και στα σχολεία της Σιγκαπούρης τα αγγλόφωνα σχολεία δέχονται συνεχώς βιογραφικά από την Ελλάδα.

Σήμερα συνάντησα την Άννα Κ. δασκάλα με μεταπτυχιακό, ετών 29. Στην ερώτηση μου απάντησε:

 Η αδελφή μου, νηπιαγωγός, εργάζεται ήδη σε αγγλόφωνο σχολείο στη Σιγκαπούρη εδώ και ένα χρόνο. Η εξαδέλφη μου, δασκάλα, εργάζεται εδώ και ένα χρόνο σε αγγλόφωνο σχολείο στη Κορέα. Μόλις επέστρεψα από 3μηνο ταξίδι μου στην Ασία μαζί με τον αρραβωνιαστικό μου. Η ζωή στη Σιγκαπούρη είναι πιο άνετη από την Αθήνα. Το ίδιο ισχύει και για την πρωτεύουσα της Κορέας που επισκεφθήκαμε. Είμαστε και οι δύο εκπαιδευτικοί. Μας δέχθηκαν και τους δύο σε σχολείο της Σιγκαπούρης με πρώτο μισθό 1.500 ευρώ ο καθένας. Επιστρέψαμε στην Ελλάδα για να παντρευτούμε, και τον Μάιο αναχωρούμε και οι δύο για την Σιγκαπούρη.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να παραμείνουμε στην Ελλάδα και να περιμένουμε αν και πότε θα διοριστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου